Καθώς έχει έρθει η πιο θαυμάσια περίοδος της χρονιάς - τα Χριστούγεννα, μας φέρνει μαζί της την ώρα των αγορών μέσω διαδικτύου. Σύμφωνα με την Εθνική ομοσπονδία λιανικής κατανάλωσης στην Αμερική, περισσότερο από 151 εκατομμύρια άνθρωποι αγόρασαν από ένα κατάστημα την περίοδο των Χριστουγέννων πέρυσι ενώ μόνο κατά την ημέρα της παγκόσμιας αγοράς μέσω διαδικτύου οι άνθρωποι που αγόρασαν ήταν περισσότερο από 100 εκατομμύρια και αυτό γιατί ακόμα οι καταναλωτές δεν αισθάνονται άνετα.

Περίπου πριν από 30 χρόνια ξεκίνησε η τακτική χρήση του προσωπικού ηλεκτρονικού υπολογιστή, ο οποίος στην πορεία συνέβαλε στο μετασχηματισμό της κοινωνίας και του τρόπου ζωής μας. Με έμπνευση αυτό το ορόσημο, οι ειδικοί της Kaspersky Lab θέλησαν να εξετάσουν πώς περίπου θα μοιάζει το μέλλον, ποια θα είναι η εξέλιξη τεχνολογιών πληροφορικής και ποιες θα είναι οι αλλαγές στη ζωή μας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα του 2045, δηλαδή σε 30 χρόνια από σήμερα.

«Με το σημερινό ρυθμό ανάπτυξης των Τεχνολογιών Πληροφορικής, είναι αρκετά δύσκολο να προβλέψει κανείς με ακρίβεια πώς θα είναι το τοπίο σε μερικές δεκαετίες. Ωστόσο, είναι σαφές ότι κάθε χρόνο οι τεχνολογίες μας θα γίνονται ακόμα πιο έξυπνες και οι άνθρωποι θα πρέπει να μπορούν να συμβαδίζουν με αυτές. Οπωσδήποτε, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι οι ψηφιακοί εγκληματίες θα συνεχίσουν να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αξιοποίηση κάθε νέας προόδου στον τομέα της Πληροφορικής για τους δικούς τους κακόβουλους σκοπούς», δήλωσε ο Alexander Gostev,Chief Security Expert της Kaspersky Lab. «Αλλά όπως και αν μοιάζει ο κόσμος μας σε 30 χρόνια, θα πρέπει να ξεκινήσουμε να βελτιώνουμε την άνεση, την ασφάλεια και την ευημερία μας από τώρα. Η τεχνολογία είναι απλώς ένα εργαλείο και είναι εξολοκλήρου στο χέρι μας αν θα τη χρησιμοποιήσουμε για καλό ή κακό σκοπό», συμπλήρωσε.

Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα, τι αλλάζει από τις 25 Μαΐου και γιατί είναι σημαντικό οι χρήστες του διαδικτύου να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους;

Απαντήσεις για τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία που θα τεθεί σε εφαρμογή από την Παρασκευή δίνει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, επιχειρώντας να αποκωδικοποιήσει τα δικαιώματα που απορρέουν από τα νέα δεδομένα.

Πρόσφατα ξέσπασε σάλος με το σκάνδαλο 87 εκατομμυρίων χρηστών των οποίων τα δεδομένα στο facebook διέρρευσαν στην Cambridge analytica.

 

Χθες (10/4/2018) ο ιδρυτής του Facebook κατέθεσε στο Κογκρέσο των ΗΠΑ για την υπόθεση αυτή. Οι χρήστες που επλήγησαν ήδη ενημερώνονται αλλά μπορείτε να κάνετε έναν έλεγχο μόνοι σας και να διαπιστώσετε αν οι προσωπικές σας πληροφορίες έχουν μοιραστεί πατώντας το παρακάτω link.

Μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι χρήστες του Διαδικτύου αφήνουν πίσω τους πλέον τον κωδικό “123456” αλλά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν εύκολες λέξεις σαν κωδικούς πρόσβασης.

Η CBT Nuggets ανέλυσε δεδομένα από 50.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κωδικών πρόσβασης που διέρρευσαν και ανακάλυψε ότι οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις σαν κωδικοί πρόσβασης είναι οι: “love,” “star,” “rock,” “miss,” “hell,” “Mike,” “John,” “girl,” και “angel.”

“Οι άνδρες ήταν ελαφρώς πιο επιρρεπείς στο hacking, με βάση τις πληροφορίες μας. Και έχει ενδιαφέρον, ότι άτομα ηλικίας από 25 έως 34 ετών ήταν τέσσερις φορές πιο πιθανό να γίνουν hacked από οποιαδήποτε άλλη ηλικία. “